Top 10 użytkowników
Oglądasz tag komunizm, zobacz najnowsze obrazki 2017 roku - zabawne memy, śmieszne zdjęcia, najlepsze demotywatory komunizm 2017 r. i extra humor oraz śmieszne obrazki - galerie memów, pinterest, thumblr, twitter i instagram komunizm w formatach png i jpg. lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD
Anonim 2021-10-05 09:13:35
W całej podstawówce trzech z nas miało piłki do nogi.Skórzana " biedronka " twarda i teraz tak ze 700 - 800 złociszy jak nic.
Jak kto raz przyjął dalekie na główkę to więcej tego błędu nie popełnił.
Graliśmy kiedy się dało i według twardych reguł bo przecież taki spalony to gówno prawda a jakieś trącenie czy inny drobiazg zgłaszać to obciach na pół województwa.

Mało się nie pozabijaliśmy na rowerach ( Motorem jeździłem jak wariat ale to na rowerze miałem najbardziej spektakularne wypadki )
Na sankach i nartach robiliśmy ze śniegu mini skocznie.
Raz znalazłem w lamusie stare walonki z kompletnie łysymi kaloszami i co prawda po górkę szedłem na czworakach ( 4X4 xd ) takie były śliskie ale z góry wyprzedzałem narciarzy xDDD
Następnego dnia wszyscy przyszli w śliskich butach.xd

W hokeja grało się kijami na sadzawce oczywiście bez łyżew bo mało kto miał.
Na lekcjach grało się w statki ( jeśli ktoś nie potrafi narysować sobie na kartce tabelki z oznaczeniami :
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
a
b
c
d
e
f
g
h
i
j

Tylko musi mieć apkę to no comment ...

Albo kółko i krzyżyk ale do pięciu xxxxx a nie trzech bo 3 to ez...
Tak więc sorry Winnetou...
   0


Anonim 2021-10-06 19:09:25
@Anonim ok boomer
   0


Anonim 2021-10-09 20:20:46
@Anonim
Nah...
No comment s ...
   0


Anonim (David) 2021-10-18 23:15:57
@Anonim kolega odlecial calkiem slicznie
   0


Załaduj wszystkie komentarze
Anonim 2020-03-20 07:13:45
aby założyć firmę pracuję od ukończenia 8 klasy na 2~3 etaty, na 3 pracowników tylko 1 pracuje starając się, codzienne zmagania,stres czy aby na pewno zusy i inne odatki dobrze i na czas zostały opłacone nie to już nikogo nie obchodzi.
walka z zagranicznymi korpo dzięki potędze Ich kapitału i opieraniu się na firmach córkach, wujkach itp przegrana jeszcze przed startem.
ale dla pracowników jestem Januszem,który śpi na pieniążkach a pracownikom płaci max mało.
Pamiętajcie, że z waszego 10 pln zostawionego w sklepie OK 23%+18% ZABIERA PAŃSTWO,
reszta to czynsze, lizingi, zusy, towar, woda, klima, papier papiery inne duperele i Wasza pensja.
zamiast narzekać brać się do pracy, bo jak waszemu pracodawcy podwinie się noga to co będzie z Tobą?
   0


Anonim (Boguś Łęcina) 2020-03-26 01:31:57
Biedne polaczki. Tyrają za grosze i skamlą. No ale cóż zrobić jak skamlą i dalej głosują na tych co im tę niedolę fundują. Chory kraj, chory naród.
   0


Anonim 2020-03-29 20:16:42
@Anonim "polaczki" tak mówili na Polaków niemeiccy oprawcy i ich przydupa sy
Katujacych niewinnych ludzi ich żony,dzieci.
Po tatusiu tak Ci zostało?
   0


Anonim (Egon) 2020-10-20 09:10:28
Każdy ma takie samo prawo!!!
Każdy może założyć własną firmę i być PANEM swojego losu.
Ale lepiej napierdalać na szefa, sąsiada, polityków.
Każdy ma takie same możliwości. Weź podnieś dupę od komputera jeden z drugim i zrób coś ze sobą.
   0


Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zauważenia naruszeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2019
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa