Top 10 użytkowników

kaktus


Jeśli nie chce ci się gotować wody...
Plus Minus 2
Minus7
Fox ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-29 16:52:30
Sprawdzałem!! Działa w 100% xD
   3


Yarekyaro ( dodaj do czarnej listy ) 2018-09-01 16:52:40
@Fox genialne!!!
   1


lubie_placki ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-30 10:52:27
Działa XDD
Kozak, bo co innego powiedzieć.
   2


Anonim 2017-12-31 11:24:40
Nie działa( ͡° ʖ̯ ͡°) tak naprawdę to nie sprawdziłem, bo jestem na to za leniwy( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Janusz ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-05 11:43:47
po co zamrażarka skoro mam lodówkę
   1


Gocjenta ( dodaj do czarnej listy ) 2018-08-31 12:47:22
Ludzie ! To działa !
   1


TenJedenRuski ( dodaj do czarnej listy ) 2018-08-31 13:17:53
Zajebisty lifehack
   1


Załaduj wszystkie komentarze
2018-08-26 17:23:11 przez kaktus

Pisanie wiadomości

Pisanie wiadomości
Plus Minus 0
Minus1
2018-08-13 12:14:15 przez kaktus

Co pani potrafi?

Co pani potrafi?
Plus Minus 2
Minus3
Ludzie, którzy uważają że jestem ładna
Plus Minus 0
Minus6
zielony_kefir ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-28 17:27:02
a gdzie siostra szwagra matki koleżanki spod 8. ? Ta to zawsze cukierki dawała
   1


Anonim 2017-12-28 22:41:13
@zielony_kefir ktos tu oglądam familiadę z naruciakiem xD
   0


Anonim 2017-12-29 22:21:31
@Anonim tak
   0


mala_czarna ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-04 18:39:29
A na mnie to tylko deszcz leci :/
   0


Anonim 2018-08-11 12:18:26
@mala_czarna
Dobre XDDDDD
   0


kaktus ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-14 19:55:32
Na mnie to i nawet deszcz nie leci jestem nieszczęścia
   0


Załaduj wszystkie komentarze
2018-01-07 01:35:03 przez kaktus

Czasem mam ochotę...

Czasem mam ochotę...
Plus Minus 1
Minus1
2018-01-07 01:34:59 przez kaktus

Deser

Deser
Plus Minus 1
Minus2
2018-01-06 11:38:26 przez kaktus

Nigdzie ci nie uciekne, Mateuszku

Nigdzie ci nie uciekne, Mateuszku
Plus Minus 1
Minus1
2018-01-05 22:38:18 przez kaktus

Fajki

Fajki
Plus Minus 1
Minus3
Do góry
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zastrzeżeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2017
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa