Top 10 użytkowników

kaktus


2020-07-15 12:42:42 przez kaktus

Zajebiście śmieszne

Zajebiście śmieszne
Plus Minus 0
Minus0

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-05-17 01:28:09 przez kaktus

Czemu do mnie nie dzwoni?...

Czemu do mnie nie dzwoni?...
Plus Minus 0
Minus1
Fox ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-28 18:02:21
Kopciuszek 2k18 xD. Nie pamięta twarzy więc próbuje znaleźć swoją miłość poprzez przymonienie se jej imienia <3
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-05-14 00:53:46 przez kaktus

Ten ból

Ten ból
Plus Minus 0
Minus0

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-05-12 20:06:14 przez kaktus

Gwiezdne wojny

Gwiezdne wojny
Plus Minus 1
Minus0

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-05-05 13:36:05 przez kaktus

Wygrana w lotto

Wygrana w lotto
Plus Minus 0
Minus5
mala_czarna ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-02 23:20:53
Laski takie są, potem straciłby pieniądze i miłość jednocześnie. Mężczyźni którzy myślą ze to jest miłość są w wielkim błędzie
   3


Anonim 2018-01-03 01:03:19
@mala_czarna idioci to jego wnuczka
   0


Anonim 2018-01-03 01:04:00
A wy wierzycie we wszystko co w internecie je*ane kacapy
   0


mala_czarna ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-03 17:38:27
@Anonim to nie chodzi o wierzenie we wszystko w internecie, tylko o to, że taki jest świat i to pieniądze nim rządzą, a dziewczyny puste szukają pieniędzy. W świecie zanika miłość.
   1


Anonim (Anon) 2020-05-12 14:41:05
Eto je Sashka?
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-05-03 15:28:10 przez kaktus

Koty

Koty
Plus Minus 0
Minus5
Anonim 2018-01-03 11:41:43
Ale suchy koteł :(
   0


mala_czarna ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-03 16:29:06
Tak jak z kobietami. Moim zdaniem jednak kobieta wyglądać inaczej niz deska Ale każdy ma to co lubi
   3


lubie_placki ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-03 16:44:38
Futro jednak dodaję trochę kilogramów. To ten etap w życiu kota kiedy wreszcie nie można go nazwać kanapowcem, "łysizna"
   1


Anonim 2018-01-05 00:32:26
Bedzie chudy rosol
   0


Anonim (Pusheen) 2019-03-31 07:29:19
Hahah chudy jak patyk( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)(ʘ‿ʘ)
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-04-20 03:27:23 przez kaktus

Mówię ci moja żona to anioł...

Mówię ci moja żona to anioł...
Plus Minus 0
Minus2
Anonim 2017-12-29 00:41:01
( ͡° ʖ̯ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Anonim 2017-12-29 00:41:05
( ͡° ʖ̯ ͡°)
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2020-04-19 13:26:54 przez kaktus

Kot

Kot
Plus Minus 0
Minus0

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zauważenia naruszeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2019
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa