Top 10 użytkowników
Oglądasz tag zepsuty, zobacz najnowsze obrazki 2017 roku - zabawne memy, śmieszne zdjęcia, najlepsze demotywatory zepsuty 2017 r. i extra humor oraz śmieszne obrazki - galerie memów, pinterest, thumblr, twitter i instagram zepsuty w formatach png i jpg. lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD
2019-01-21 23:50:59 przez Asasyn36

Zęby

Anonim 2017-11-30 08:40:29
Alfa zuomeuo ( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Trol ( dodaj do czarnej listy ) 2017-11-30 09:02:04
Co by nie mówić najbardziej psujace sie samochody na rynku ale wlasciciele alfy zaprzeczaja ( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Anonim 2017-12-03 09:54:08
@Trol. Chuja się znasz. Tak się składa że wieśwageny mają prawie te same silniki. Fiatowskie diesle są jedne z najlepszych, alfa dała części prawa do ich silników wieśwagenom a to co ważne zostawili dla siebie i nie są wrażliwe na paliwo.
   0


PiotrNiedzwiecki ( dodaj do czarnej listy ) 2017-11-30 18:48:12
Ten kto nie ma to nie wie ole ok ja mam już drugą i nie narzekam
   0


Anonim 2017-11-30 19:38:58
@PiotrNiedzwiecki

Czemu drugą? Bo pierwsza poszła na złom?
   1


Anonim (Bartek ) 2018-08-24 10:27:51
@Anonim na części zamienne.
   0


Anonim 2017-11-30 23:36:02
@PiotrNiedzwiecki @anonim przepraszam za tą gównoburze którą tutaj rozpętałem - z tym alfa zuomeo to taki żart. Ogólnie lubie alfe za jej styl i klasę. Piotrek a tak poważnie miałeś jakieś poważniejsze usterki? Czy ogólnie daje radę?
   0


Anonim 2017-11-30 19:18:50
Lepiej jezdzic wiesniackimi volkswagenami typu golf1-5 i passeratimi które nie maja podlogi lol
   0


Załaduj wszystkie komentarze
2015-12-11 17:25:46 przez krejzol

Crash test Alfa

Anonim 2017-11-07 11:34:28
( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zastrzeżeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2017
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa