Top 10 użytkowników
Oglądasz tag gra, zobacz najnowsze obrazki 2017 roku - zabawne memy, śmieszne zdjęcia, najlepsze demotywatory gra 2017 r. i extra humor oraz śmieszne obrazki - galerie memów, pinterest, thumblr, twitter i instagram gra w formatach png i jpg. lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Anonim 2017-12-27 17:02:06
LoL jest do dupy( ͡° ʖ̯ ͡°)
   1


Anonim 2017-12-28 00:50:52
@Anonim ty jesteś do dupy
   0


kaktus ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-27 21:21:23
Są tacy ludzie, którzy wolą gry od wojej dziewczyny, bo na spotkaniach takich jakie zostało ujęte na obrazku powyżej, ja bym wolał dziewczynę od gier, bo dziewczyna jest fajniejsza
   2


zielony_kefir ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-04 19:52:41
@kaktus "bo dziewczyna jest fajniejsza"- tutaj mnie rozwaliłeś :x
Chyba jeszcze za młody jesteś i nie do końca możesz mówić z doświadczenia, ale powiem Ci kolego, że kobiety to straszne pożeracze hajsu... Serio, na jedno spotkanie musisz wyciągnąć minimum 500, a bo to jakaś restauracja, klub czy gdziekolwiek. W międzyczasie pewnie zechce się jej wyjść kupić jakąś sukienkę, po drodze jeszcze na lody... To ja już wolę wydać te 50zł na jakieś skiny...
   0


kaktus ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-04 20:39:04
@zielony_kefir może i masz racje, ja to nie mam dziewczyny i raczej nie będę miał, ale na gry nie wydaje pieniędzy, no chyba że czasami
   0


Anonim (Mrok) 2020-06-14 13:56:44
@kaktus Po prostu jeszcze nie spotkałeś dziewczyny która rozpali w Tobie miłość czyli to uczucie głupie co zaczyna się na ustach a kończy na dupie.

A tak poważnie to się nie spiesz,jeszcze zdążysz i jako żonatek jestem za tym by zbokom pozwolić na śluby cywilne/kościelne czy jakie tam chcą,no bo niby czemu mają mieć lepiej niż ja ???
   0


kaktus ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-04 20:41:17
@zielony_kefir może i masz racje, ja to nie mam dziewczyny i raczej nie będę miał, ale na gry nie wydaje pieniędzy, no chyba że czasami
   0


NatanWozowczyk ( dodaj do czarnej listy ) 2018-03-07 21:37:22
@zielony_kefir za loda dziewczyna weźmie 50 zł( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
HubertStrama ( dodaj do czarnej listy ) 2020-06-06 19:02:51
+ 1
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zauważenia naruszeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2019
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa