Top 10 użytkowników

HarryPotter


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Anonim (Freeze) 2018-04-29 11:25:00
Pfff nie da się( ͡° ʖ̯ ͡°)
   0


Anonim (marcin) 2018-05-01 14:09:17
Zluzyta gabka
   0


Anonim 2020-05-13 15:38:35
@kaktus próbujący być śmieszny
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Anonim (CHUJ WAM W DUPE) 2018-12-21 18:18:56
kurwa ale to stare
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Anonim (Diablica) 2019-03-04 19:09:40
Biedny kotek...
   0


Anonim (1234) 2020-01-18 19:39:01
biedny kotek.
   0


Anonim 2020-04-27 16:25:59
:(
   0


Anonim 2020-06-02 08:36:58
( ͡° ʖ̯ ͡°)
   0


Anonim 2020-06-20 22:11:16
logika przyjacieli zwierząt: biorą kotka na ręce i suszą i przytulajo i uspokajajo
logika tego typa: KRĘĆ FILMIK PATRZ JAK KOT SIE TOPI
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
zielony_kefir ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-02 16:42:28
Dzieci, które oczywiście jedzą małe pieski, które zostały złapane gdzieś na ulicy (╯°□°)╯︵ ┻━┻
   0


Anonim (Masa) 2020-04-11 09:05:33
Albo jedzą nietoparza i mamy rozpie... l na caly świat
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
kaktus ( dodaj do czarnej listy ) 2018-02-11 21:36:51
Współczuje tej maszynce do golenia, one to mają przesrane xd
   0


Hiskiel ( dodaj do czarnej listy ) 2018-05-10 12:28:23
@kaktus ch*jowa praca :D
   0


Anonim 2018-05-10 18:24:30
@Hiskiel będą niezle jaja
   0


Hiskiel ( dodaj do czarnej listy ) 2018-05-10 19:41:54
@Anonim no, czarno to widzę
   0


Anonim 2018-05-11 07:35:23
I będzie kaktus w spodniach
   0


Anonim (spierdalaj idioto) 2020-05-10 14:21:24
haha ze dupa czy jaja?
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zauważenia naruszeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2019
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa