Top 10 użytkowników
Oglądasz tag brajanek, zobacz najnowsze obrazki 2017 roku - zabawne memy, śmieszne zdjęcia, najlepsze demotywatory brajanek 2017 r. i extra humor oraz śmieszne obrazki - galerie memów, pinterest, thumblr, twitter i instagram brajanek w formatach png i jpg. lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD
Anonim 2020-05-17 13:06:14
Czemu ten chłopiec jest na smyczy xd
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
zakrecona ( dodaj do czarnej listy ) 2018-02-07 14:29:45
Jak można dziecko na smyczy trzymać?
   2


Anonim 2018-10-10 22:44:11
Będziesz miał.dzieci to o takiej marzyc bedziesz:)
   1


Diablo89 ( dodaj do czarnej listy ) 2018-10-14 01:26:32
@Anonim Albo i o takiej klatce haha
   0


Anonim 2018-10-18 23:14:22
( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)( ͡°( ͡° ͜ʖ( ͡° ͜ʖ ͡°)ʖ ͡°) ͡°)
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
2018-02-03 22:39:48 przez chujmiszcz

Co tu się odjebało xDDD

Ta treść przeznaczona jest tylko dla osób zalogowanych lub w wieku 18+.

Zaloguj się | Zarejestruj się
zakrecona ( dodaj do czarnej listy ) 2018-02-05 15:47:52
No po prostu ktoś się zesrał że strachu jak jechał xp
   2


Anonim 2018-02-13 16:46:29
ᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗᕙ(✿ ͟ʖ✿)ᕗ( ͡° ʖ̯ ͡°)( ͡º ͜ʖ͡º)(╯︵╰,)( ͡º ͜ʖ͡º)(✌ ゚ ∀ ゚)☞(✌ ゚ ∀ ゚)☞( ͡€ ͜ʖ ͡€)ʕ•ᴥ•ʔʕ•ᴥ•ʔ( ͡€ ͜ʖ ͡€)(╯°□°)╯︵ ┻━┻( ͡° ͜ʖ ͡°)
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
mala_czarna ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-24 08:18:19
To niemożliwe żeby tam w środku było dziecko, nie ma chyba aż tak głupich ludzi...
   3


Anonim 2018-01-24 14:14:02
Wszechświat i ludzka głupota są nieskończone
   0


Anonim (Unicorn6932) 2018-06-17 22:31:50
Co za u idioci
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze

Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Chuck_Norris ( dodaj do czarnej listy ) 2017-12-30 15:04:18
Teraz to nie można bic dzieci bo możma pójść za to siedzieć, ale kiedyś jak sie dało klapa to od razu dziecko było spokojne
   3


Anonim 2018-02-15 15:12:51
No wszystko fajnie tylko akurat rodzice typowego Brajanka to zazwyczaj patologia i tłuką ile wlezie.
   0


Anonim (asdf) 2020-04-13 12:53:43
@Anonim Bardzo bym nie chciał, aby mojego bezpieczeństwa na ulicy strzegł policjant, który w dzieciństwie nawet klapsa nie dostał. Wolę takiego, co pasem dostawał. Bo czym się kończy, gdy przyszli policjanci są bezstresowo chowani, to widzieliśmy na wyspie Utoja. Antyterroryści dotarli, jak się upewnili, że jest bezpiecznie i już nikt nie strzela.
   0


Anonim 2019-10-28 16:27:13
kksksksmsmmz

   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Anonim 2017-10-17 22:54:57
O ja pier....!!!!!!
   0


Anonim 2017-10-19 09:22:54
(。◕‿‿◕。)




   0


Chuck_Norris ( dodaj do czarnej listy ) 2018-01-03 19:01:38
Kosmetyczka to marzenie, tylko brać xd, nie widziałem większego ideału, a wy byście ją brali? xdd
   0


Komentuj demotywator

Zaloguj się, by móc dodawać komentarze.
Załaduj wszystkie komentarze
Wszelkie obrazki w serwisie są generowane przez użytkowników serwisu i jego właściciel nie bierze za nie odpowiedzialności. W przypadku zauważenia naruszeń, zgłoś ten fakt administratorom strony. Demoty lepsze niż kwejk, repostuj, jbzd, fishki, jeja, strefa beki, wiocha, chamsko, besty i mistrzowie xD - 2019
Momencik, trwa przetwarzanie danych ... Momencik, trwa przetwarzanie danych
X

Dodaj zdjęcie lub animowanego gifa